Kå.Bry.

Ingen match för mig min tränare hade tittat fel. Fett syynd. Jag som var sugen på match. jag var fett taggad.
Våran tränare hade även ringt Elvira och Sofia, så ingen av dem ska heller få spela.?
Jaja, ska i alla fall gå och titta Elvira och Sofia ska också vara där och titta. Aja det blir väl helt okej det också ♥ Men absolut inte lika kul...
Ni skulle ha hört min och Issas konversation(sägermanså?)
Issa-Hej(skiit trött!!)
Lisa-ehh,va Hej!
Issa-Jag fattar inte vad ska vi göra i morgon?
Lisa- Förklarar allt.
Issa- Jaha så vi ska alltså göra så så och så. (hon säger det jag precis hr sagt)
Lisa- äää, vaa eller förlåt jag hörde inte men vi ska typ göra så här. (berättar samma sak som jag redan berättat och som Issa redan berättat)
Så fortsätter det så, så det kan gå om Lisa och Issa pratar när de är trötta.
Har pratat gaalet mycket i telfon bara fram till nu typ 10 ggr har jag ringt/ folk ringt mig.okej, mycket för att vara mig!

Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0