tråkdag.

Har inte haft en sådär superbra dag idag. Bara två bra saker som hänt. Eller tre kanske.
1. MIN GAMLA MOBIL ÄR IGÅNG IGEEENN!!! I'm freaking happy!! Jag älskar den mobilen!!!
2. Köpte lite grejs till Dalecarlia.
3. mamma och pappa gick med på att vi ska köpa en iPod + Urbanears till miiig! *GLLLAAAADD*

Lite dåliga saker har hänt också. Vill inte gå in på det, lite för personligt, men bråka lite med mamma och pappa. Grät typ floder. Men det är ordnat nu.

Just nu sitter jag och kollar upp iPods på blocket and such, för att jag vill ha en iPod nano 4th generation men de säljer man inte i butik längre!! så därför blir det nog en begagnad, men WTF?!

Glömde att säga att när jag, Lisa och Matilda var och såg på bio så gick vi in på monki och jag köpte två träjor som jag ÄLSKAR! och de var båda på 75% rabatt!!!


Här är den ena men hittade ingen bild på den andra... Men älskar dem!

har precis ätit middag - strömming som mormor och morfar fiskade imorse + potatismos, mmuuummssiii

nu orkar jag inte sitta här mer...

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0