The day

Alice och Eveline kom inte ihåg om ni sa att det var några bilder som jag inte skulle lägga upp ,men säger ni till så tar jag bara bort dem! :)

Sööt Eveline♥


Där fick ni några bilder fler bilder kommer inom kort.
Men dagen i dag har vart jätte mysig.
Först så kom Sussie och Alice och mötte oss vid busshållplatsen där i från gick vi till Bastu sjön och då badade Sussie och Alice. Vi var där ett tag och sen så drog vi till forum jag och Sussie tog en läsk och Eveline och alice åt lunch. Vi gick runt och titta på lite tröjor hittade en för 10:- VILKET KAAAP! Orkar inte ladda upp tröjan..laat.
Men sen så drog vi oss hem mot mig och bytte om till badkläder då badade Jag, Alice och Eveline. sen behövde Sussie åka hem. Men då log jag Alice och Eveline och sola ett tag bara en snabbis hehe. Sen bestämde vi oss för att ta båten ut på sjön så då gjorde vi det och sen efter det gick Eveline och Alice hem. Så nu sitter jag här själv...mobbad, fast det är jag ju inte Mirre Rasmus och Fredrik sitter också här.
I morgon så åker jag till nåttarö, stavning?! Då kommer jag kanske inte göra något ''roligt'' inlägg kanske nåt/några mobilblogg inlägg, fast jag ät bara där över dan.

Nåttarö

Nåttarö
Ska äta snart så bye!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Eveline

OMG LISA, JAG DREV PÅ DEN DÄR BILDEN AS MCYKET; SKULLE DU KUNNA TA BORT DEN??!!!!!!?!?!?!?!?!?!??

2011-06-27 @ 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0