THE LIBRARY

Håller heelt med Lisa om att det var en av de bästa träningarna på länge! Var superkul!

Idag har jag chillat sönder här hemma. Tittat på tv och läst min bok. Har faktiskt bara 18 sidor kvar! Sedan har jag faktiskt också varit i forum och lånat lite böcker på bibblan. Men jag har haft en väldigt skön dag, men synd att man inte träffa någon. Men det gör jag imorgon! Då ska man träffa Lisa och Matilda, tror jag! Och det ska bli superkul!

Eftersom Lisa skrev lite om hennes bloggning den här sommaren så kan jag också göra det! Min kommer nite att bli den bästa, och det har ni redan märkt... Jag kommer väl att uppdatera ungefär så här i en vecka till, sedan kommer det inte vara så ofta längre... Men jag ska försöka!

PUSS PÅ EER!!


Kommentarer
Postat av: Maria Amblä

PROFILBILD NU!

2011-06-28 @ 02:49:13
URL: http://mariaamble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0