Shopping - Knäont!

Var ju som sagt på forum och shoppade idag, det jag fick med mig hem var en bikini, ett linne och en skolavslutnings klännig. Bara när jag var i affären så var den 3 stycken som testade den. Jag gillar i alla fall den suuper mycket! Tänker inte avslöja hur den ser ut. haha. Men en ledtråd är att den är från Indiska, okej då vet Matilda vilken det är ;)
Men linnet gillar jag också supper mycket och även bikinin med allt är liiika snyggt!
Orkade inte ta foto på det jag köpt och sen när jag skulle leta foto på linnet så fanns det inte där...

Ingen bra bild...
Sen var jag i väg på träning vi var 6 stycken tuffa tjejer som var med och tränade tyvärr har jag börjat få ont i mitt knä, Åsa sa att det typ var jogging muskel? Kan ju vara för att jag använder mina Converse, och ni som har Converse kanske vet att dem är ganska platta. Så jag var med lite då och då, men för det mesta. Fick ondast på nerjoggningen så Sofia var så snäll och bar mig, hihi ♥
Kram Lisa


Kommentarer
Postat av: Sofia

vi var åtta* hahaha, visst är jag snäll? (a) känner att jag kommenterat alla inlägg snart ;) <3

2011-06-03 @ 00:37:36
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0