Plånkan is at home

Yääs tittar på Solsidan säsong 2 just nu, har tittat på alla avsnitt från säsong 2 snart, bara de sista avsnittet kvar.
Ska bli a-sum dag i morgon med vindsurfing. I dag har jag ju inte gjort så mycket bara avrt på landet och åkt vindsurfing där sen har jag typ inte gjort något mer eller spelat spel också och tittat på solsidan ju. Är på slutet av solsidan nu, när Alexs sjunger, haha, så sjukt bra. HAHAHAHA!
Den hr veckan kommer vara ganska uppbokad.
I morgon Vindsurfing
Måndag Vindsurfing
Tisdag ut till en ö
Onsdag träffa Matilda om hon kan annars ut till björkvik sen kanske fotbolls golf
Sen så tror jag att jag ska träffa Emmy nån dag också och sen så ska vi till Göteborg på kvällen nån dag, alltså inte staden Göteborg.
Nu så ska jag titta på kvarteret skatan, grym film är det.
Ni är bäst ni som orka läsa allt.


MALIN SÅ UNDERBART FIN!
allt från mig just nu!
Gör ett inlägg när filmen är slut tror jag.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0