Pictures from Yesterday!



Vilken glass ska jag ta?

aha, en calippo ! hahahaha :)


Matilda och jag ♥
Fredagen började med en chill skoldag och sen så åkte jag och Matilda hem till mig och badade sen kom Eveline efter en timme, typ. Vi gick i väg och köpte glass tog en promenad på bryggan och träffade Ella, och då invitade vi oss själva, Nej såna är vi inte, haha men Ella frågade om vi ville bada med dem så då hämtade vi bad kläder och gick ner i gen. Så där var vi i typ 30 minuter.
BILDERNA ÄR TAGNA FRÅN EVELINES BLOGG OCH DET ÄR ÄVEN HON SOM FOTTAT! KLICKA HÄÄÄR!!!!

Just nu tittar jag på Mamma Mia med Mirre, så nu ska jag lägga i från mig datan.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0