PICKNICK

HÄÄÄÄJ!!

Idag har jag varit med Ylva! vi bakade först chokladkakemuffins, sedan åkte vi in till humlegården. Det var så sjukt mysigt där! Satt och bra vaaaa. Lyssnade på musik. Flummade. Tog bilder med min systemkamera. Underbart.
Sedan stack vi till hötorget, köpte jordgubbar och ylva en McFlurry och jag en 10 kroners cheeseburgare. Vi åkte sedan till fåfängan, ett berg vis londonviadukten. Där var det vääääldigt mysigt och solen låg på hela tiden. HÄRLIGT!
Det blev matdax och vi åkte hem. Sedan efter maten träffades vi igen för att se INCEPTION som jag inte har sett tidigare. Det var faktiskt väldigt bra! Eller, iaf så långt som jag såg. Hann bara se halva ungefär, sedan skulle jag hem.
Har haft ne väldigt bra dag och bilder kommer att komma upp snart. SNART. Men vi får se när.

imorgon ska jag nog träffa Liiiinnaaa! Om hon bara kan svara på sms! *suck*
 
jaja, nu ska jag inte uppehålla er med mitt nonsense.

TJJOOLLAHOOOPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0