Nåttarö bild

Vaknade runt 10 och sen dess har jag typ inte gjort något, smsat lite med Helle, och tittat på TV. Inget mer.
Dagen i dag tror jag kommer bli väldigt lugn men skön, känner att jag kan behöva det.
Nästa vecka kommer att se ut så här:
Måndag: ?
Tisdag: Viktor och Helle
Onsdag: ?
Torsdag: Isabelle
Fredag: Isabelle
Lördag: Packa till Dalecarlia tror jag.
Söndag: Dalecarlia TAGGA!!!
Måndag: Dalecarlia!
Tisdag: Dalecarlia!
Onsdag: Dalecarlia!
Vet inte riktigt hur länge det håller på men tror att det är till Fredag eller Lördag.
Sen en av dagarna som är tomma ska jag försöka hinna träffa Julia och Elin, tror jag och Ella om inte hon kan i morgon och Elin. Okej kommer inte hinna träffa alla....♥

Bild från Nåttarö!
oj då det här inlägget skulle publicerats vid 12 glömde och göra det, men i alla fall.
Nu chattar jag med Ella och vi ska ses i dag, vi ska äta mat i forum sedan bada.....:D
Men nu så ska jag fortsätta chatta.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0