Music

Hejsan hejsan! På väg hem är jag nu, gaalet skönt, trött. Men det var i alla falk JÄTTE mysig Ö. Men vattnet var inte varmt så sjukt kallt! Laddar antagligen upp några bilder från i dag som är tagna från pappas kamera. Vet inte riktigt vad som händer i morgon, vill träffa Julja men hon är i Grekland ju.. Saknar henne massor <33333 Vi har inte setts på 3 veckor typ. Saknar när vi gick i samma klass... Träffas varje dag och bara vara sig själv till 100% fast trivs jätte bra i min nya klass med, kan verkligen vara mig själv, och det är väl det viktigaste! Blir vindsurfing på kvällen i morgon i alla fall sen på torsdag så ska jag träffa Emmy, hon är också saknad, tänker jag efter är det en hel del jag saknar men mest Julia! 3 veckor är en lång tid. Lyssnar på musik just nu, inte mycket mer att berätta så. Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0