motorväg

Dagen idag blev nästan så chill som jag sa! När jag kom till skolan började jag städa mitt skåp och blev klar efter typ 30 min. Sedan städade jag klassrummet lite och sedan var jag klar! så fick håltimme så jag, Ylva, Jenny, Blanche, Malin, Azzi och Magda till IP och pratade och mysade. Ni är så underbara tjejer! Sedan kom vi på idén att hälsa på våran underbara lärare som vi hade 4-6, för att han går i pension iår! Det är så sorgligt! det var supermysigt och vi sjöng för honom. Sedan gick vi tillbaka till skolan och gick på kultureftermiddagen. Den var faktiskt helt okej.
Magda hade inte bråttom till hennes buss så jag och hon satt och mysade på gräset precis bredvid en väg. mihihi, det var mysigt. Vi pratade om sommarn och en massa andra saker.
här hemma har jag ätit och började precis blöda näsblod och fyfan vad det blödde! fick knappt stopp påre... men det är okej nu iaf.  
ikväll blire träning och är supertaggad!! ska bli awesooome.
och Elin ska få sina 44kr som jag lånade igår, mihihihi.

imorgon är det SKOLAVSLUTNING!! det är helt sjukt... det här läsåret är det som har gått snabbast. kommer sakna alla ♥ men ändå är det fet skönt att sluta skolan... mlööhöh
efter ska ajg träffa Liora och så ska vi käka sushi någonstans (min present till henne) och sedan ska hon sova hos mig och vi ska titta på HARRYY POOOTTTEEEERR. kommer att bli bääääääääääääst!

nuu nu ska jag gå och checka min näsa lite....

PUUSS


bild från klassdagen tagen av Vendela ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0