Min dag i bild och text!


Emmy och Sofia ♥

Flowerpower!

Emmy ♥♥

Gaalen Sofia och EmmY! :) ♥

Sofiia ♥♥

Sofia blommar Emmy's hår <3

Emmy's hår ♥

Sofia och Emmy ♥♥♥♥

Sofia och Jag ♥

Sofia och Emmy ♥

Emmy, jätte sööt!!! ♥
Den här dagen har vart skit bra!
Först så körde vi något spel ute på trädgården och sedan gick vi ner och badadde var där nån timme eller så, sen gick vi upp åt lunch var ute prata lite åt kaka som pappa bakat oh sedan bestämmde vi oss för att gå ner och bada/sola igen, då badade vi mycket mer, fast klcokan var redan 16.30 då. Så dagen gick riktigt snabbt. Men sen så spelade vi lite trumpet haha, eller Emmy mest. Emmy du var jätte duktig, haha  ♥
Sen gick Emmy och Sofia till bussen och nu har jag hunnit ladda upp alla bilder, från mobilen, och tittar på hål i väggen, finns jätte gamla bilder på mobilen som jag inte laddat upp, kan ju göra det lite senare.
Jag älskar er Emmy och Sofia!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÄLSKAR DIG MED! <3

2011-06-03 @ 20:24:50
URL: http://revollo.blogg.se/
Postat av: Emmy

För det första den sista bilden ushhh! Sen för det andra har dagen vart så underbar och sjuukt kul!!! Tack för underbar dag, älskar er! <3

2011-06-03 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0