Malmö!

Nu är jag hemma från matchen!
Carro B fick gå in på råsunda och ta i mot priset, tycker att det var super bra att hon fick ta i mot det, super bar spelare och shysst spelare! Men man skulle ju inte direkt tacka nej till att gå in på råsunda. Men hon var såå värd det! :D Hejade på Malmö, var helt insatt i matchen, inte trodde jag at jag skulle vara det. hahaha! :) Men vilket lag jag spelar i, verkligen toppen tjejer!
Nu chillar jag bara är inne på facebook bloggar och lyssnar, det är så en kväll ska se ut!
I morgon så ska jag och Malin antagligen träffas, det kan behövas var ju ett tag sen satt...<3
Var typ 2 veckor sen vi sågs, fatta vi har inte ens sätts på träningar på 2 veckor eller matcher, för den delen heller...?
När hon kommer på träningar kommer inte jag och tvärtom.
Nej nu ska jag avsluta det här blogginlägget med en bild, på Malmö FF logga/flagga/märke. (vad säger man??)
och där hände det igen skulle gå in på google men råkade gå in på blogg.se.

Tack så hemskt mycket alla fina människor för dagen!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0