MALIN IS BAAAAACK!

heeellluu alla underbara läsare !!!
jag vet, jag har inte bloggat på AAAAGEEESSS !!!! Känner mig så sjukt taskig mot Lisa som har kämpat med en massa blogginlägg! DU ÄR SÅ DUKTIG ÄLSK ♥ men grejen är den att ..... JAG HAR VARIT I ROM, ONSDAG-SÖNDAG! har haft det så sjukt superawesome. det var typ 30 grader och solen gassa heeeeeela tiden!! liten bränna har man nog faktiskt  fått !
men man har ju sett en massa fina och coola saker som Forum Romanum, Colosseum, Katakomberna, Patheon och en maaaaaaassaa fler saker !
Kommer kanske lite bilder, men inte på ett tag iaf.... måste fixa över dom från en kameran till en data sen till en annan data .... hehe,.... Men har några riktigt härliga!
Och ni läsare, NI FÅR GÄÄÄRNA KOMMENTERA MYCKET ! det blir man alltid glad av att fåå
Men nu ska jag försöka få upp min update till HÖGT!!!
Idag blir det träning efter skolan, så jävla härligt! har inte alls tränat mycket på senaste tiden så är sjuukt taggad !!
och måste träffa lite underbara människor som man inte har träffat på EVIGHETER!!
Snart ska jag och Liora gå och käka SUUUSHI ! gav henne det i födelsedagspresent, att jag ska bjuda henne på det :D ska blii feeeeeeet myyys ♥
och Magda och Ylva, seriöööst, har inte vi planerat att vi ska göra något i typ 3 månader? men det är typ aldrig så att alla kan samtidigt....
men det är inte bara ni, det är en maaassa andra människor också, VI MÅSTE SEEEEEEEEES!!!
gaash, vad jag känner att jag bara skriver en massa onödiga saker... -.-'
nu ska jag ha svenska iaf ;)
PUSSSS
fotograf: Magda Stenlund♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

välkommen hem bebu <3

2011-06-07 @ 16:05:22
URL: http://revollo.blogg.se/
Postat av: Magda

OMAGAD (ser ut som magda, hihi), du har helt rätt! Men snart är det sommarlov, då kanske vi kan träffas? Typ nån gång första veckan på sommarlopvet? <3

2011-06-07 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0