Låg updatering i morgon också

Ingen bloggning under dagen har det vart men berättar om dagen nu.
Vaknade vid 10, titta på TV och åt frukost sedan så gick jag Mirre, Fredrik, Martin och Hanna till forum. Var där 1 timme eller 2, tills halv 2 typ. Åt lunch sedan så kastade vi lite pil och efter det så spelade vi kubb och efter det kort. Sen åkte vi iväg till mormor och åt middag där, spela kubb, hoppade studsmatta och badadde. Har precis tittat på en film, fast kunde inte titta mer, skulle ändå bara somna då hihi. Gaalet trött. I morgon så ska jag upp vid 9 för att vindsurfa, får se om jag vågar det, hahaha. Sen ska vi åka till björkvik, så i morgon lär det bli dålig updatering.

Gammal bild* Gud vad jag minns den dagen då vi 4 gick till Ica Maxi.
Haha och lite sjuka saker hände. hahaha! Så roligt vi hade då ♥ ♥ ♥ ♥
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

gud vad söt bild! jag dööööör, det är du, mirre, elin och hannah va? <3

2011-06-06 @ 00:03:10
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0