Jag tänker på dig, jag skriver om dig

Hejsan hoppsan!
vilken bra start på inlägget hahaha :).
Skoldagen i dag går typ bara att beskriva med ett ord, seeeg. Visste inte ens vad klockan var blev chokad nu när jag såg att klcokan var 10 i 1. slutade antagligen runt 12.15 som sagt vet jag inte? Men orättvist att 7A inte ens gick i skolan 1 timme medans vi gick i skolan typ 3 timmar. Nu är i alla fall mitt skåp städat och ett klassrum städade vi även. Lovade Hannah att lägga upp en bild på min skolavslutningsklänning så jag ska väl ta och göra det i dag för hennes skull, annars hade det kommit upp en bild i morgon. I morgon kommer dagen spenderas med flera sköna tjejer, vet faktiskt inte exakt vilka som jag ska vara med, men vet ingenting hur dagen kommer se ut men den ska säkert bli skit bra! ♥ Nu gör jag typ inget, skulle vart med Issa och Matilda i dag, men Matilda blev sjuk  och sen så kännde jag att jag inte hade ork för det. Men jag kan inte fatta att det här året gått så fort, kommer sakna klassen under sommarlovet tror jag ♥
Här har ni några bilder från gårdagen. 

Jag och Elin på bussen♥

Fiiina Malin ♥

Elin, supersnygg!

Elin och Jag, det linnet ska jag antagligen köpa ♥

Jag och Malin ♥
Nu ska jag ta något att äta, tjocck, och sedan sätta på en bra film men i dag blir det träning! Hoppas verkligen på att den blir seriös i dag, är så trött på träningar som inte ger ut någonting, för att andra förstör ens träning.
Bara 2 träningar kvar innan fotbollens sommarlov, har börjat :(
Klänningen kommer i nästa inlägg, gör ett tindsinställt medans jag tittar på film, hihi.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0