Jag litar inte på DIG längre.

Dagen har sett ut såhär än så länge.
Vakna titta på TV sen spelade jag och Mirre spel morfar ringer och frågar om jag Mirre och fredrik vill komma upp till han eftersom att Filip är där och äta jordgubbar, haha. Så då var vi där vid typ 11.30. Sen var vi i morfars lägenhet ett tag och spela kort, sen vid 13.30 gick vi i väg och åt Thai mat. Men sen efter så gick jag Fredrik och Mirre hem. Nu är jag hemma kom hem för typ 15 minuter sen, och gör typ inget, tror att jag och Mirre ska hitta på något nu.
Kommer inte orka ladda upp flera av bilderna från skolavslutnigen, kommer kanske lite bilder då och då.   

Alice, Jag och Eveline ♥
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0