I thought you was better than this

Ni anar inte hur trött jag är just nu. eftersom att jag inte somnade förrän 23.40 i går typ och skulle upp 06.30 som varje morgon dårå. Men Linnea har i alla fall och i kväll blir det pizza, tjockt najs! Var fett längesen jag åt det, fast ändå inte så sugen på det. Seriöst jag bara njuuster av de sista dagarna just nu. Varje dag går riktigt snabbt. Måndagen och Tisdagen kommer man ju knappt räkna som skoldagar emna är mentorsdag och ena är skoldag.
Hoppas ni mår bra och känner att sommaren är här nu. Men guud så länge sen det var jag och Linnea träffades så det behövdes verkligen här hr ni bilden från förra gången vi träffades.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0