Hur mycket jag älskar dig, går från dag till dag ♥

I dag har jag vart med två fina flickor! Malin och Elin heter dem. Är helt slut!
Jag hade en skoldag på ca 40+60+40=140minuter i dag.
Först åkte vi till Gärdet som tog typ 40 minuter. sen så var vi där i typ 1 timme, sen åkte vi hem. Kort varen.
men på gärdet så åt vi lunch och spelade brännboll, mitt lag vann med eller det svarta laget, som alltså var mitt lag, vann med 46-44 tror jag det var eller något sånt? :) Sen så bestämmde jag och Elin att vi skulle till henne och spela cod, så vi tog 401 till henne, men när vi var där så ville vi till forum istället. Så då bestämde jag mig för att först åka hem och hämta plånboken, och när vi skulle till bussen så såg vi att det gick en om 1 minut så då fick vi springa till plania, och oj vad jobbigt det var! Sen hämtade jag plånboken och vi drog till forum, sen gick vi till Malins skola ''hämtade'' henne och sen var vi i forum till 18.00 typ...
Nu har jag ätit lunch nej mena middag, och så skit trött, ska gå och läga mig tidigt i dag, börjar 09.30 i morgon med!
Tog några bilder i dag med mobilen, ni kanske får dem senare måste hämta kameran snart också, den är klar.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0