hej, jag är en blomma.

ligger och solar just nu. Eller snarare gjorde...
Blev ingen Lina, hon kunde inte. Hon skulle packa en massa till när hon ska åka till Dalarna - imorgon. Men åkte ist och fiskade med syrran, mormor och morfar i Nacka Strand. Det var jättemysigt. Solen stekte...
Vid halv fem ska jag gå iväg till forum och låna tre böcker på biblioteket och sedan gå vidare till kansliet och köpa ett par fotbollsstrumpor till.
Imorgon vet jag inte vad som händer faktiskt... Kanske ska ta kontakt med Ylva och se om hon vill springa, eller hennes förslag - cykla. Eller så kanske det blir en high school musical-kväll med girlsen i klassen @ Vendelas place. Vet ännu inte vilken dag det kommer att bli, men som sagt kanske imorgon.

Nu ska jag inte sitta här framför datan längre.

PUSS


Profilbild på facebook?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0