H E L L O M Y F R I E N D ! ! !

När vare jag bloggade senast?? Juste i morse.
Men efter vindsurfingen (gick bra för mig (: ) så åt vi Middag och sedan så begav jag och mamma oss till Djurgården, men sen åkte vi till Söder tog en fika där och sen åkte vi hem, Mirre Pappa och Fredrik är och tittar på Djurgårde-något lag? Ville  inte följa med, och se djurgården. Nu tittar jag på How I met you mother, det är reklam. Det börjar väl snart i gen. 
Men här tänkte jag berätta snabbt om morgon dagen.
Går upp vid 8 för att vindsurfa måste gå upp så pass tidigt för att hinna vara med Matilda, Eveline och Alice (tror jag). 
Älskar min och Malins chatt konversition. 
Bara Engelska ;)

Endast liite av våran chatt konversation. 
Men nu börjar det igen.
Kram Lisa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0