Foto från i går


Inte mycket till bloggning under dagen känner jag..
Men när jag slutade och väntade på bussen så bestämde Jag, Elin, Eveline, Ebba och Matilda att alla vi skulle åka till forum och äta lunch. Men först åkte jag hem till Elin packade i hop lite saker hon behövde och sedan så åkte vi till frum och mötte de andra tjejerna där, lunchen blev på subway, för första gången för mig. för er som bryr er lixom? Men sen så gick vi runt lite i olika affärer ett tag, men sen så bestämde sig Elin Ebba och Eveline att dra mot grönan tidigare än vad de hade bestämt. Så jag och Matilda var kvar på forum tog en glass och snackade om allt mellan himel och jord. Tittade lite i olika affärer, tror ag vet vilken klänning jag ska ha till skolavslutning.''happyface'' Men vid 2 så var jag tvungen att gå hem så Matilda gick då och mötte sin mamma, när jag kom hem började jag direkt hjälpa till med att förbereda inför afterwork, som mamma och pappa har i dag. Om 20 minuter kommer alla. Okej jag gjorde ett blogginlägg innan men sen så startade jag. Nu är jag klar med att hjälpa till, hihi ^^ ♥ Tack för denna dag tjejer!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0