flygande elefanter

HÄÄÄJ!
förlåt att jag inte har bloggat men jag har helt enkelt inte hunnit!
vi åkte hem från landet vid söndags lunch/eftermiddag. Sedan på kvällen var det ju då match på Råsunda, som Lisa redan har berättat om. VILKEN UNDERBART LAG MAN SPELAR I ASSÅÅÅÅ! kärlek till er alla ♥
igår hade jag nog edn mest chilla dan på länge!!
infotid
film - glee
lunch
glee igen
konsert i aulan där vi tittade på 8:orna och 9:orna, bara musikklasser. Myyys!!
sedan efter var jag ju med Elin och Lisa i forum. Vi hade det supermysigt! Tjejor, vi ska bara veta hur mycket ni betyder för mig ♥

Har sovmorgon idag till 10 så det är därför jag kan slänga in ett inlägg så här på morgonen. och idag ser dan ut såhär
städa skäpen och klassrum
lunch
kultureftermiddag
SLUUUTT!!!
så snart ska man väl palla sig iväg till skolan...

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0