Fina männsikor!

Ja just nu tittar jag på solsidan. Vill egentligen spela Tv-spel, men Fredrik hare just nu, hahaha.
Kusinerna är här nu, dem kom när jag var på match. Sjäv tycker jag att jag spelade helt OK, inte helt nöjd...?  Men kände mig bättre som målvakt i alla fall.  Var det i andra halvlek, men gud vad det var varmt att spela!
Vi har även vindsurfat i dag, eller dem körde, sen när jag skulle sitta på brädan när pappa åkte så ville jag testa dra upp seglet bara, det är ganksa tungt, men jag fick upp det, yeey! Sen så åkte jag inte så mycket. Men som sagt testade typ 1 gång. Men det var skiit kul!♥ Vet inte vad jag ska göra i morgon eller på Måndag? så om någon vill  göra något under de 2 dagarna får ni gärna smsa mig...♥

Jag saknar dig ♥
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0