ett inlägg

nu har jag sittit och pluggat romare i evigeheter! så kände att jag var värd en lite paus. så nu blire fb, bloggning och spotifyy!

imorgon är det sista vanliga skoldagen för mig! vi ska lämna in våra datorer första lektionen (NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!) och sedan har vi Matte (få tillbaka prov), So (prooov), lunch och sedan engelska med Glee! det enda jobbiga är väl So-provet...

på fredag är det klassens dag så då ska vi dra först in på studiebesök på operan, sedan promenad och picknick (stavniiiing??) på Djurgården och brännboll med parallellklassen. myss ♥

imorgon kväll är det också typ "fest", rättare sagt klasspicknick (STAVNING?) !! det kommer verkligen bli mysigt. hoppas jag.

ooh, fan, nu fick jag huvudvärk... prutt... nää, nu kan jag itne sitta här och oja mig! Detta blir nog sista inlägget för dan och sedan blir det sämre update från mig eftersom jag blir av med min skoldata....

PUSS PÅ EEER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0