@£$€{

Sofia om Träning:
haha, bästa på länge ;) <3
Lätt alltså, fett a-suum! ♥

Godmorgon!
Ida så ska jag och Mirre till pappas jobb. Ska få sushi till lunch. Gott vare.
Så vid 11.30 - 12 skulle jag och Mirre vara vid pappas jobb antar att vi lär åka hemifrån runt 11.
Får se om jag bloggar när jag kommer hem.

Kommer fortsätta blogg med ''normal'' updatering (alltså 1-3 inlägg om dagen ungefär) i 3 veckor till, men sen kommer updateringen bli lite fram och till backs. Eftersom det är då jag ska till Dalecarlia, Italien och antagligen Skåne? och där i från kommer jag inte kunna blogg, kanske slänger in ett mobil  blogg inlägg någon gång. Och kanske gör ett tidsinställt inlägg eller så då också. Så nu vet ni hur blogg updatering kommer se ut för mig under sommaren.

old picture. Jag och Hannah ♥
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0