En dag på Grönan!

Förlåt för 0 uppdatering på bloggen. Men i går var jag med Matilda och Eveline efter skolan eller Eve kom efter ett tag, vi badade med Ella och hennes kompisar ett tag också. Så det var väl trevligt. Sen vart det bort till granarna. Jag Ida och Mirre ha det suuper, men när vi skulle bada så fick jag ont i magen.... Så jag gick upp Mirre och Ida stannade då kvar och badade. Då slutade allt kul. Jag gick hem hade sjukt ont i magen och till slut kräktes jag. Satt matchen i dag var jag inte med på. Men kände mig bättre efter att ha dushat och ätit frukost, då så bestämde jag mig för att föölja med till Grönan, tyvärr så sträckte Ebba benet och kunde inte åka med, sen ringde vi runt till massor av folk om de ville följa med mig, Eve och Matilda, men ingen kunde. Men vi 3 åkte i alla fall, är super nöjd med dagen. I dag har även morfar kommit hem så det ska bli kul att träffa honom! Bloggar mer när jag har en dator. Tycker ändå det här blev långt med tanke på att jag bara har mobilen. Snart dör den också och snart är jag framme. Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0