Emmy and Sofia!

Sofia om Profilbild?: andra ;) (A) <333
Svar: Sofia den ända av er som tycker som mig, haha! :) ♥

Morgonen har ängnats åt ingeting??
Häärligt vare med sovmorgon för en gångskull. I dag händer någ inte så mycket kanske ska upp till forum och byta kameran och kanske köpa en klännig till avslutnningen och ballerina skor, får se hur det kommer. Har chattat med Emmy och Sofia nu på morgonen, okej nu på dagen också. Oj inte vistte jag att klcokan redan var så mycket. Men vi tre ska i alla fall ses i morgon! ♥
I dag blir det även träning på grus :) tror inte att så många kommer komma, men jag vet i alla fall att Sofia kommer komma. haha :)

åå vad jag vill ha dem här skorna från H&M skulle passa PERFEKT till klänningen jag vill ha. Men tyvärr finns dom inte kvar på H&M längre. Men har sett ett par andra fina från deichman också. Brukar innte hitta några fina skor där men just dem jag hittade tycker jag var fina.

En bild från när vi tog en tur på Järla sjön med båten.
btw ser ni fläcken på bilden som är svart, den är med på lite bilder här och var det är därför jag ska lämna tilbaks kameran, men ska ju få samma kamera igen tror jag? aja vet egentligen ingenting, det här inlägget blev ju ändå ganska långt, haha! ♥
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah, då har du och jag bättre smak (a) juste! jag och emmy valde att du skulle välja vad vi skulle göra imorgon! :D <3

2011-06-03 @ 00:35:33
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0