duktigt

Hade ju träning igår och det var underbart att träffa alla underbara människor!! och Issa, Elin och Lisa, det ni sa... jag är rörd. Tycker ni verkligen det? i såna fall... NI ÄR SÅ SÖTA! älskar eeer myyyyyyyyycket
men sedan precis i slutet då stukar man foten.... DUKTIGT! det knackade till och med till, så jag var helt säker på att den var bruten... men det var den inte som tur är och nu gör det inte ont längre!
Idag ska jag mest pluuggaaaa! jag har ju musikprov idag och sedan imorgon är det SO-prov.... Suck... Jag orkar iiiinte!!! men det är sista provet för i år, så ska kämpa gäärnet och sedan kan man slappaaaa !
och på fredag blir det match med 96. vi ska möta Saltis, så då ska vi fanemig viiinaa!! jaja, nu har jag So. pluggar till provet....
PUSS
min sööta älskliiing ♥

Kommentarer
Postat av: issa

malin, du är värd det! det tkr jag iaf :)

Hur mår foten/ du?stukade du den...elr vad hände? <3

Puss älskar dig :* <3

2011-06-08 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0