Drömresa-Vindsurfingbräda

Vet faktiskt inte riktigt var jag helst skulle vilja åka till för land.
Förrut vare bara Thailand jag tänkte på, tänkte framför allt på att få bada hela tiden och avra i värmen och få myycket shopping!! Thailand är ju fortfarande en dröm att få åka dit, skulle ju alltid vara kul.
Men nu tycker jag nästan USA våre så mycket coolare. Sen finns det ju massor med andra länder man har tänkt på som man även vart i också men skulle vilja åka till igen och så. Min dröm våre även att få titta på en fotbollsmatch i London. Finns så mycket man vill göra.
Där fick ni lite av mina tankar.

Ska väl inte vara uppe allt för länge i dag, brukar bli så trött nästa dag om jag vaknar försent eller så.
Men i morgon blir det i alla fall BIO tror jag om Eveline kan, men hon svarar inte på telefon heller, men ska i alla fall vara med Malin och Matilda ♥


Juste jag sa ju att vi var och titta på en vindsurfing bräda på lunchen och här har ni en bild på den.

AWESOME! Ska bli fett kul nu när vi har en bräda som är bättre och ett segel som är lite lättare.
Förra seglet som vi hade var väldigt tungt och svårt att få upp till och med min brorsa som är 16 hade lite svårt att få upp det, men man fick ju alltid upp det till slut i alla fall.
Nu så ska jag titta runt på lite olika bloggar ett tag.
Märket på vindsurfing brädan är en Viper som ni ser på bilden.
Nu så ska jag avsluta detta inlägg.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0