djurgården

HEELLUUU

idag var det klassens dag i skolan. Först på morgonen missade jag och fanny bussen till slussen, jag sprang till nästa station men missade den där också, men var nära. vi tog en annan buss och kom lite sent. klassen hade redan dragit iväg, vi var fet dissade! men vi hoppade på en buss som gick till kungsträdgården och sedan så kom vi äntligen fram till Operan! vi var där och fick kolla in lite coola saker.
sedan gick vi till djurgården och åt lunch. hade med min systemkamera så tog en massa fina bilder! kommer upp snart....
vi spelade brännboll mot parallellklassen men vi förlorade med 9 poäng.....
tog båten till slussen och sedan bussen hem. nu  har jag ätit, dammsugat och kollat igenom bilderna på den andra datan. snart bär det iväg till en match med 96 mot Saltis. SKA VIIINNNAAAA

det här blev ett väldigt tråkigt inläggg



PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0