Bränt mig.

Ligger i sängen med datan och är inne på facebook, eller oj då det avr jag visst inte, haha, bra koll!
Innan jag gick och la mig här har jag splat kort och Tv-spel, men eftersom resten av de i min familj är kvällströtta så ligger säkert dem och sover förutom min bror dårå och mina kusiner. Nu ska det inte låta som om jag våre värsta kvällsmänniskan för det är jag verkligen inte, klara inte av att titta på film när jag ät trött alltså från halv 12. hahaha. eller brro ju på vilket humör och så också. Tänkte faktiskt börja läsa på Bara inte du nu igen. andra gången nu, har ju typ redan läst allt. Är heller inte riktigt inne i min läs period just nu.
I går så bränsde jag mig och jag kan säga dig att det kändes i dag, ajj.

Jag i Grekland i sommras.
Ja nu vet ni typ vad jag gjort och avd jag ska göra, kanske sommnar nu direkt, fast tror ej det.
Vi hörs i morgon.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0