BLUPP

hej all fina bloggläsare!
förlåt mig för min, verkligen USLA, bloggning! men jag har haft fullt upp när Liora var här.
så efter skolavslutningen stack vi hem till mig, fixade lunch och sedan bar det iväg till nacka aula igen, för att 8:orna skulle sjunga på nacka stadhus, typ... och så säger Johan (vår musiklärare) att jag också ska vara med! så där stog jag utan att kunna låtarna .... PINIGT! och alla 8:or undrade ju såklart vad jag gjorde där.
Vi drog direkt därefrån till sickla och åt sushi! det var nästan första gången för mig, och jag fixade bara att äta 5 bitar.... sedan mådde jag inte bra... xD 
vi åkte hem, via Järla skola vid deras avslutning och hemma sen så tittade vi på harry potter 5 och 6. Hon sov över och igår gjorde vi en massa chill saker som att, spela gitarr, köpte glass, tittade på harry potter 7 och myyste ♥ Hon åkte sedan hem och jag gick på träningen. Det var en underbar träning!! alldeles lagom. efter var det målvaktsträning som höll på i mer än en timme, och vi var bara två stycken, jag och elin. så vi körde skiiit hårt och det var asbra men man blev sjuuukt trött!!! och jag har inte stått på ett tag så jag har jättemycket träningsvärk....

idag är det pissväder, och det gillas inte! jag ska träffa tuvaa idag och vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir alltid kul. hon är en underbar person som jag alltid kommer att älska.
sedan imorgon har jag inget för mig, HÖR AV ER OM NÅGON VILL HITTA PÅ NÅGE!!!

och efter som det var skulavslutning i onsdags så var man ju tvungen att säga hej då till alla underbara människor! det var sorgligt... vi måste ses någongång på sommarlovet!!! ♥

Ohh goooood. jag är tröööööööött..


underbara snuffibanan, vi kommer att ha det AWESOOME idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0