baaadaaa

Imorse dömde jag min tredje match och det gick super!! Så nu är 120 kr inkasserade, KASHING. Sedan efter matchen stack vi till landet. Det är supervarmt här och jag har precis badat för första gången år!! Det var faktiskt helt okej, lite kallt men ändå skönt! Och jag vet att jag är sen.. Alla har typ redan badat flera gånger. Jag börjar även lite känna av min allergi. Ni kanske inte visste men jag är allergisk för timotej, ett sorts gräs, och gräs allmänhet. Så det kliar lite i ögonen.... Sedan är det här det först inlägget jag gör från mammas iphone!! Tänkte lägga upp några bilder från våran badplats här, men sedan visade det sig att det inte gick.... Men ni får klara er utan. Nu ska jag fortsätta chilla loss här. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0