5 Saker om mig, som ni kanske inte visste ♥

  1. Jag äääälskar att Vindsurfa, som ni kanske märkt under de senaste dagarna.
  2. Jag är Laktosintolerant och tål alltså inte mjölk och sånt, gryyymt jobbigt, och tråkigt!!
  3. Älskar att bada, kan typ bada i alla väder och hur kallt det än är, så länge det inte är is på vattnet, men nej ni förstår, så ingen badkruka är jag.
  4. Min morfar  bor i Spanien på hösten,vintern, och lång tid av våren oftast hela våren, sen är han hemma i Sverige på sommrarna, han hatar snö och kyla, så det är därför han bor i Spaninen största delen av åren.
  5. Gillar att måla, men bara inte hemma, på bildlektionerna tycker jag väl att det är super kul, för jag gillar att man får uppgifter om hur man ska göra och så, att man får hjälp med vad man kan förbättra osv.       

      Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0