20 Maj 2011


Från dagen då jag var med Ella och Eveline tror att det var typ för 2 Fredagar sen eller något sånt? Juste 20 maj vare, på min namsdag, hihi :) ♥
I morgon blire som sagt Emmy och Sofia, skööna tjejer båda två. Dagen i morgon kommer säkert bli SUPER!
Ska faktiskt gå och lägga mig snart är jätte trött plus att jag ändå inte vet vad jag ska göra just nu.
Cred till min updatering i dag! Faktiskt 6 inlägg om man räkanr med det jag skriver just nu. Har inte så mycket mer att säga i dag förutom att jag ska träffa Felicia under de här dagarna också, jag frågade henne om vi kunde ses på Lördag, och då kunde honmen klantig som jag är så har jag match då, får väl se om hon kan någon annan dag.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0