Sola bada ute och grilla britney spears har rakat sin frilla........

Haha, vilka ootroligt härliga sommar minnen man får av den låten haha. Men idag har jag badat i poolen och solat lite, just nu mår jag faktiskt vääldigt bra, såå happy! Fick även med mig ett linne efter att ha gått in i 1 affär också :$ hittade en underbar tjocktröja där, men den fanns inte i min storlek :-/ Antar att jag kan berätta att jag är i Italien nu! Men kommer hem i övermorgon. Ååå vill vara här läängre.....Men jag kom hit förra Onsdagen alltså blir det 10 dagar jag vart borta. Men tänkte berätta om resan lite snabbt när jag kommer hem innan jag åker till Skåne också. Tog ett kvällsdopp i poolen i dag, för ett tag sen, var bara såå sjukt rädd för att en fladdermus skulle komma, pappa och Mirre hade badat när fladdermöss kom. Men hoppas ni hare bra i Sverige!!!!! Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0