landet + ylva = AWESOME

FÖRLÅÅÅÅT för min väääääääääääldigt dåliga uppdatering!
Men i lördags så åkte jag till landet och Ylva hängde också med. Så därför har jag inte kunnat skriva något.
Men vi två har haft jätteroligt hela tiden. Det har varit lite dåligt väder, men vi har faktist badat två gånger ändå! Men det har varit super iaf. Varit på vikingafestival som är här varje år. Där köpte jag en ring som är en orm som ringlar sig runt fingret. SÅ SNYGG!!! Vi har ätit glass och spelat kort. Det var verkligen supermysigt.
Idag var jag på ica och där fanns det spel på rabatt. Och då köpte jag ett..... HAARRYYY PPOOOTTERR WIIISPPEELLLL!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMG! så awesooooommmmeee!!! (förlåt, nöööörD)
Ska vara här på landet ett tag till och sedan på lördag ska jag åka hemn och på söndag bär det iväg till DALECARLIIIAAA!!!! Det ska bli så himla härligt! Jag och Lisa är i samma lag + att vi ska sitta bredvid varandra på bussen. Mihihihihi, älskar dig ♥
Tror att min uppdatering kommer att vara väldigt dålig nu ett tag. Men det får ni stå ut med. Det är ju faktiskt sommarlov. ;)


CHECKA RINGEN!




Och två bilder från när jag och Ylva var i humlegården förra veckan.

KRAM PÅ ER


Kommentarer
Postat av: lisa

love u too <333

2011-07-05 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0