Kläd ångest

Hejhej! :)
Japp rubriken. Men eftersom att vi ska till dalecarlia på Söndag så vill inte jag använda de kläderna jag ska ha med mig till dalecarlia, vill vara helt säker på att jag kommer kunna ha med mig de kläderna. Så jag tror att jag ska börja plocka fram lite kläder i dag, eftersom jag inte kommer ha så mycket att göra i dag, ganska skönt ändå, men i morgon så ska jag träffa Isabelle, och hon sover över här :) ♥ Det ska bli super bra!
Tänkte försöka hinna träffa Elin F någon dag i veckan, men nu kom jag på att hon är på landet.. :(. Jaja vi syns i alla fall på Söndag. Men nu så ska jag och Mirre göra något, vi har redan badat i dag också sköönt vare. I dag vill jag också jogga men orkar någ inte får se senare i alla fall.

meee.
Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0