Just nu

Humör: Glad och lite trött.
Kläder: Enkelt, randig t-shirt och ett par shorts.
Mat: Frukost: En macka Lunch: Spagetti och Köttbullar Middag: Lax och Potatis.
Smink: Mascara
Låt: venne...
Fysiska: Shopping rundan, hahahaha nej men inget i dag faktiskt.
Som vanligt ligger resten av familjen och sover medans jag är uppe... Men om 10 minuter börjar Simpson så det ska jag titta på sen går jag och lägger mig tror jag.
Fixar ett snabbt inlägg få tror jag.
Dagen: Dagen var jätte mysig, först möttes vi vid nacka forum efter att Sofia hade klippt sig sen så åkte vi hem till Sofia tog det lungt och Malin och Sofia snacka om Harry potter och sånt. haha, försökte hänga med så myckt som det gick, men sen så fixa vi lite mat till Sofia och Malin och efter det så spela vi GENI jag var fett duktig, förutom att jag förlorade hehe. Men sen var ja tvungen att åka hem.. Men när jag skulle av så stanna inte buss chaffören när jag klickade på stopp, det ståg till och med stannar på den där skylten, men aja, det var ändå inte såå stor omväg. Sen kom gästerna som jag skrev, vi badade och åt middag och kastade pil, typ det vi hann med.

gammal bild
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0