Italien 2011!

Italien var som vanligt ett väldigt fint land. åå vad jag älskar det landet!
Jag har vart där 1 gång förrut fast i Toscana så, men nu var vi i alla fall vid val gardena och gardone riviera.
Val gardena:
I Val gardena så vare tänkt att vi skulle gå i bergen typ?? haha.
Men den dagen vi kom dit så åkte vi bil i 8 timmar typ, aldrig åkte bil så länge, helt sjukt!
Men jag var sjuk alla 3 dagar vi var där. Första dagen så gick jag med även fast jag var otroligt förkyld, har aldrig vart så förkyld i hela mitt liv.. Men vi tog en lift upp till bergen och där vare tänkt att vi skulle gå typ i flera timmar? Men eftersom jag var sjuk så orkade inte jag det, så då gick vi typ en liten bit och åt lunch, sen åkte vi ner med liften i gen. Andra dagen bestämde jag mig för att stanna hemma :(. Medans jag var hemma gick dem andra höghöjdsbana, ååå vad sugen jag var på det. Sen hände inte så mycket mer där.

Huset vi bodde i.

Bergen

Samma (lite ljus va??)

Mirre, haha :)

Första dagen var vi även på en restaurang, 330ml cola på bilden ♥
Gardone riviera:
I Gardone riviera var vi i 7 dagar.
Var sjuk där med, men dem sista 3 dagarna var jag frisk.
Det var även då det var bäst väder typ.
2 av dagarna badade vi i poolen innan lunchen och sola, sen efter lunch så åkte vi till olika strander.
I går så var det ju bara att åka hem, spelade ju inte så stor roll om jag var frisk eller sjuk då? Men alltid roligare att vara frisk.
Men gick upp vid 6 för att hinna äta frukost och allt som man gör på morgonen, klockan 7 så började vi åka mot san siro, en fotbolls stadio som ligger i Milano. Klockan 10 öppnade det då var vi där och fick gå in i Milans och inters omlädningsrum!! och självklart vid läktaren. Sen fanns det även ett museum som vi tittade på också. Sen så avr det bara till flygpatsen och flyga hemmåt.
men när vi var hemam starta inte bilen -.-''' så då fick vi ta bussen till City terminalen och sen där i från Taxi hem. Kom hem runt 23.00 i går.

En av stränderna ♥

Mirre vid poolen :)

Jag i poolen :)

Eftersom att jag är laktosintolerant så var det mest is glass förr mig, riktigt surt...
Bilderna från San Siro gör jag i ett eget inlägg känner att det blir för mycket annars.
I dag ska jag träffa Emmy och Eveline kommer bli toppen!
Kram Lisa


Kommentarer
Postat av: Sandra

just nu pågår veckans blogg-tävlingen!

så kika in och anmäl dig, vetja! ;)



http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2011-07-31 @ 13:39:26
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0