Internet+Mitt rum=???

Yäss rubriken stämmer. Internet är av någon anledning grymt konstigt just i mitt rum och i alla andra rum är det normalt...vad har jag för rum?? haha.
Men nu sitter jag och lyssnar på musik (fortfarande).Tycker faktiskt jag har vart riktigt social på chatten i dag, chattat med Alexander, Isabelle, Hannah, Felicia, Thea och Emmy (men hon svara inte haha). Ni anar inte hur trött  jag är sk anåg gå och lägga mig typ nu? nej men ska borsta tänderna och sånt så halv 12- 12  kommer jag säkert sova i dag, lär jag behöva har som tidigast somnat 11.15-11.30 och vaknat som tidigast har jag gått upp  06.30, man är ju inte van att få sova så pass lite. Är i alla fall sjuk också, eller typ halft ont i halsen som tusan, ohhh nu kom jag på att vi har halstabletter hemma, smart! :) Sen är jag gaaalet förkyld, men jag måste bli frisk till Onsdag!! På Tisdag ska jag träffa Emmy, ska kolla vad hon gör på Måndag istället kanske, jaja anyway Good nighT!

SOMMAR!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0