|Home yesterday|Home Today|Home Tomorrow|

Verkar som om många har vart hemma i dag och inte gjort någonting, precis som jag då.
I dag har Fredrik namsdag så då fick vi kladdkaka också, mihihi gott!
Sovde så sjuuukt dåligt i natt, vid 3 så började jag vakna fram och till baka hela tiden...
Hoppas på att det bli bättre i natt i alla fall.
I morgon så ska vi allt se till att det blir mycket bloggning för sen kommer jag inte blogga på 1 vecka eller så.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jag har ju helt glömt bort att berätta att vårat lag (JÄRLA IF F97 Lag 1&2) vann ALL FAIR PRISET!!!
Andra gången ju! 2009 vann båda lagen också det, super kul ju.

Motivering:
Lagen har flera ledare som coachar lagen på ett mycket aktivt och positivt sätt. De ger spelarna tydliga instruktioner och får på så sätt en bra stämning inom laget. Spelarna uppträder perfekt på planen gemtemot lagkamrater, motståndare och domarteamet och alla ombytta spelare får matchtid. Supportrarna har sett till att skapa en trevlig stämning runnt matcherna med hejarramsor och sång. Lagen fick domarnas högsta betyg i domarnas egna bedömning.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0