hElo (med betoning på E)

hElo! finstavning tycker jag.
Sista inlägget från en data på en hel vecka typ. Efter dalecarlia är jag hemma i 3 dagar sen drar jag i väg på nästa utflykt!
Men mer om nu, packat klart typ, har bara mobilen och sånt som man packar ner i morgon. Men jag ska allt se till att få toppen dagar! Guuud vad härligt det ska bli att se alla, var ju så pass längesen jag såg många. T.ex Elin och Malin men det är många fler också ♥
Ska gå och lägga mig om 1 timme också, kommer någ inte komma att somna, mn jag ska upp klockan halv 8 i morgon! allt för tidigt!
Men nu så ska jag umgås (lägg märke till ord valet) med mamma eftersom att jag inte kommer se henne förrän på ehhmmm........... Torsdag tror jag...?

Suddig bild med vinter kläder!
Pussar från Lisa!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 18:00:30
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0