Fullt upp!

Det kan man ju säga att jag har haft i dag.
Vaknade vid halv 10, som vanligt dårå....hehe.
klockan 10!! åkte vi till forum snabb tjej eller vad på en halv timme hann jag äta borsta tänderna och året och byta om, snabbt. Sen var vi där ett tag köpte det sista till Dalecarlia.
Vart på forum
Packat
Ätit lunch
Packat Packat Packat Packat
Städat rummet
Badat
Målat naglarna
Åka till Ica Maxi
Dusha (Funderar på att göra det i morgon??, äähh tror det blir i kväll!)
Som ni ser fullt upp har jag haft!
Guud vad jag inte gillar att packa. Lite roligt för att Mirre fick med sig typ 2/3 av min packning, så jag undrar om det är jag som har packat mycket eller om det är Mirre som packat lite...♥ Lär jag märka i morgon...

Bild från förra året.
Nu ska jag även lägga in lite tidsinställda inlägg räkna med ett inlägg per dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0