Friday friday........lalalalalalala!

Dalecarlia cup 2011
FREDAGEN:
Vaknade med halsont, men det brydde jag mig inte om, vad fan det var ju sista dagen! Sen vare ju bara en dag vi skulle städa och så.
Denna dag hade vi match om 6-5 plats, matchen var väldigt crazy, haha bra ordval, med tanke på att alla fick spela positioner som de inte brukar spela, de som spela topp spela back och tvärtom jag spelade topp men brukar vara defensiv mitt. Var väl helt okej att spela där :) Har lite svårt med att inte få hjälpa till hem, hehe. Matchen slutade 2-2, då det blev straffar direkt. Jag fick lägga en straff och satte den, ganska nöjd faktiskt! Men vi förlorade efter 9 straffar, ojoj måånga! :oo
Sen tittade vi på vit match och sen chillade vi mest tror jag??
På kvällen vare disco, då gick jag dit var där till 11.45 och somnade runt 12.30 typ.
Jag kan säga dig att det var inte så smart att jag var på disco så länge med tanke på att jag hade ont i halsen.
Lördagen:
Vaknade med en hemsk hals ont! Men vi tittade på F-99.orna i finalen. Järla vs Järla var det! :) Järla vann, konstigt va??  ;)
Men sen packade vi och städade mest och på bussresan hem titade vi på solsidan.
TACK FÖR ALLA FANTASTISKA DAGAR JÄRLA IF F97!
Nu så har jag skrivit om alla dagar, men eftersom att jag skriver från en data som inte har Dalecarlia bilderna så kommer dem upp sen. :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0