Förändring?

Eklidens tankar till Skurus tankar
Jag har tänkt på att för ca 1 oche tt halvt år sen så hade jag inga tankar att börja i Skuru Skola. Men jag måste säga att jag är nöjd till 90% att jag valde Skuru istället för Ekliden. Det var Jag Elin och Hannah som hade bestämt att vi ville börja i Ekliden och att vi skulle välja varandra och så. Men sen började jag och Elin och prata om Skuru och så. Sen bestämde vi oss för att börja i fotbollsprofil och Hannah bestämde sig då för att börja i bild och form, då kom vi alla tre ändå in i samma klass, så det var galet kul! Sen fick vi ju veta att Isabelle och Jennifer också skulle börja i vår klass så det var kul! :) ♥ Sen även Lina och Alma av tjejerna dårå.
Under det här året har jag även lärt känna sååå många nya personer. Vissa har jag lärt känna bättre och vissa har jag lärt känna helt från början.
Sickla IF till Järla IF
Sen för flera år sen ca 3 och ett halvt år sen hade jag inga tankar om att jag skulle börja i Järla IF för den delen heller. Tack vare att jag börjat i Järla har jag lärt känna mååånga andra tjejer också! Fast samtidigt saknar jag Sickla IF som tusan, men det har blivit toppen med Järla också. När vi spelade i Sickla var alla lite ''tajtare''om man kan säga så, fast vi är ju så pass många i Järla IF. I Sickla gick det bara Jag, Mirre, Julia, Hannah, Elin, Felicia, Vera-Lisa, Thea, Sofia, Fanny och Moa (förlåt om jag har glömt någon??) Men vissa slutade tidigare en andra och vissa har slutat nu. Fanny och Moa var någ de som började senast och Thea slutade tidigast tror jag.
Där har ni lite av mina tankar!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0