Finlandia - Tur och Retur

HEEJ!

Varför jag inte har bloggat på några dagar är för att jag har varit i Finland och träffat lite släkt! Det var sjukt mysigt! Vi åkte inte upp till den lilla staden där de flästa släktingarna bor utan vi bodde hos mammas halvbrorsa en liten bit utanför Helsingfors. Träffade flera av mammas och mina kusiner och sysslingar. Kom hem i morse med båten.

Har iallafall haft det underbart. Imorgon bär det iväg till landet med Magda! Ska bli sjukt mysigt. Saknar henne något otroligt! Har inte sett henne sen vid skolavslutningen! :O Så nu ska vi verkligen se till att ha det AWESOME!!

Jajaj, kommer antagligen att fortsätta att se ut så här när det gäller uppdatering, men ska försööka!

Ska snart äta middag och sedan blir det duschen. Härligt!

PUSS på er om jag inte hör av mig på ett tag!


Love to urbanears ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0