Ella & Billie i dag istället

Dagen har vart bra men slutade sämre. Nej men det var bara för att några jobbiga P12 var där vi badade... 
Men först åkte jag och Ella in till stan för att köpa en bikini åt henne, vi var där fett snabbt, för det var ju inte direkt så att man ville shoppa i det underbara väder som var!
Men sen åkte vi hem till mig hämtade mina badkläder och min cykel sedan så kollade vi om Anna var hemma, men ingen Anna? så då fortsatte vi hem till Ella hämtade samma saker hos henne. då följde även Billie med oss till badet, det började bra vid badet men sen blev dem där killarna allt för jobbiga så vi stack till ett annat ställe. 
Nu är jag hemma som ni kanske förstår? 

Snacka om förberedda!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0