Ella & Anna

Dem två tror jag att jag ska träffa i dag efter lunch typ, för Ella skulle packa. Men jag och Issa har haft det skit mysigt och bra. Vi pratar om allt verkligen ALLT. Både jag och Issa är 2 som tänker väldigt mycket på saker och ting. Så det är häärligt. Men Ìssa kände att hon var på väg att bli sjuk, så hon stack hem för ett tag sen.´Innan hon gick hem så badade vi och åt frukost och började på ett pussel som vi inte orkade lägga sen. Men i morgon så kommer det bli gaalet tråkig dag, ska bara packa packa och städa rummet. Men sen på Söndag smäller det DALECARLIA CUP!!
För hoppnings vis så slänger jag kanske in ett eller två inlägg från mobilen under dalecarlia, när vi sitter på bussen. Sen får ni tidsinställda inlägg, inte lika roligt med tidsinställda inlägg men bättre än inget.
Räkna med att ni får bilder efter dalecarlia. Jag kna lika gärna säga det nu!
Min updatering kommer helt enkelt vara sämst under 2-3 veckor. Men fan vad kul jag ska ha det.
Berättade jag att jag ska ner till Skåne också?? Matilda har i alla fall landställe där så då åker jag och Eveline ner dit tillsammans.

bild från min och mirres födelsedag!
Kram Lisa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0